ارجمند از شناسایی ۱۰۳ بیمار جدید کرونایی در جهرم خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان به هشت هزارو ۴۴۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 18 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند»  با اشاره به اینکه ۲ آقا و یک خانم در روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند، گفت: با فوت این بیماران، شمار جان باختگان ناشی از این بیماری به ۱۱۸ نفر رسیده است.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به هشت هزار و ۴۴۰ نفر رسیده است، افزود: روزانه شاهد ابتلای تعداد ۱۰۳ نفر به این بیماری بودیم که نگرانی زیادی را برای ما رقم زده است.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ۶ هزار و ۸۱۴ نفر در شهرستان جهرم به این بیماری مبتلا شده اند، بیان کرد: همچنین سهم بخش «کردیان» از کرونا ۳۳۹ نفر و در بخش «سیمکان» نیز ۱۴۷ نفر بوده است.

 

ارجمند ادامه داد: این در حالی است که ۶۷۱ نفر از شهرستان خفر به بیماری کرونا مبتلا شده و ۴۹۶ نفر نیز از دیگر شهرستان ها برای درمان به بیمارستان جهرم مراجعه کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۸ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد بیش از هشت هزار مورد، مثبت اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار بیماران حاضر در قرنطینه اشاره کرد که تعداد آنها به ۲ هزار و ۴۵۹ نفر رسیده و اکنون در حال سپری کردن طول درمان خود زیر نظر پزشکان در منزل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۱۵۳ بیمار مشکوک و مثبت در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۴۰ بیمار در بخش های عمومی و ۱۳ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند از ترخیص ۲۳ بیمار کرونایی از بیمارستان خبر داد و گفت: همچنین روز گذشته تعداد ۳۵ بیمار جدید به در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم پذیرش شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بهبودیافتگان کرونایی نیز گفت: از ابتدای شیوع بیماری تا کنون تعداد پنج هزارو ۹۸۱ نفر بهبود یافته و از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار